Friyay!

När jag var på väg hem från första kurstillfället hos Fredrik Praesto så snurrade många tankar igenom skallen. Jag hade för första gången hypnotiserat människor efter att tidigare känt en rätt stor skepsis mot hynos överhuvudtaget.
Jag hade dessutom upplevt själv hur det var att bli hypnotiserad så en viss nervositet hade huserat i min kropp med spänningar som följd av och till under de dagar som hade passerat.
Jag funderade på om jag hade missat någon detalj under kurstillfället, kunde en hypnos gå riktigt fel? Vad kunde hända om det blev fel?
 
Jag slet fram mobilen ur fickan där jag satt och gjorde snabbt en sökning efter "Hypnosis gone wrong". Ett av de första klippen som dök upp är det jag vill dela med er.
 
Anledningen till att jag delar det är för att jag inte kunde hålla mig från att fnissa rakt ut där jag satt. Några av de andra tågpassagerarna tittade lite fundersamt på mig efter de underlgia ljud jag utstötte som egentligen var försök till att hålla kvar fnissandet inuti istället..
 
Anyways, här kommer klippet; 
 
 
 

Kommentarer:

1 Yela:

Vad jag saknar dig i bloggvärlden❤️ Så spännande med hypnos! Skulle bara kolla lite av klippet men fastnade helt haha, så kul! 😅 Hoppas allt är bra med dig vännen! Kramar

Svar: Underbara du, så glad jag är att höra av dig!
Sara Stödberg

2 Natalie :

Hahahaaa sjukt kul😂

Kommentera här: