Redo för torsdag?

När du vaknar idag så har nedräkningen börjat.
Bara idag och imorgon kvar sen är det helg igen.
Som den kämpe du är så har du redan avklarat mer än en halv arbetsvecka.
Hur grym är inte du?

Du kanske pluggar för tillfället eller arbetar, det spelar egentligen ingen större roll.
Det viktiga är att du gör något idag för att du ska vara där du vill om fem år.
Ta några sekunder på bussen eller inne på toan nu på morgonen, blunda och visualisera vart du ska vara om fem år.

Kände du?
Den känslan ska du ha med dig igenom hela dagen.
Du ska ta kontrollen och styra mot dina mål.
Även om det inte blir lätt så kommer du att nå dina mål, kämpa på bara.

Du är stark.
Du är en vinnare.
Jag tror på Dig.

Kommentarer:

1 Jennysvardag:

Det enda som jag känner när jag blundar är att jag vill bli frisk och att jourcentralen säger något bra nu

Svar: Det kan jag förstå, det är inte lätt att fokusera på något positivt när man har ont och mår riktigt pyton fysiskt.
Sara

2 Michaela:

Du är så inspirerande. Älskar dina texter🙏

Svar: Tack snälla, ta för dig av livet idag. Det är ditt liv och du är värd det bästa!
Sara

3 Denevigaresenären :

Mycket bra inlägg! Styr mot målet med aktiva tankar, det gillar jag. Jag vill, jag kan, jag ska. Vill aldrig ångra att jag inte ens försökt 😊

Svar: Nej hellre att man ångrar saker man gjort än saker man aldrig gjorde.
Sara

Kommentera här: