Inför Måndag -blicka framåt.

Ny vecka imorgon och nya tider.
Du kommer att vara en segrare denna veckan.
Du kommer att ro allt som du tar för dig iland,
En sak i taget.
Som en maskin där kugghjulen bara snurrar på, tick-tick-tick.
Tiden är inne och du är så taggad att du kan se dina mål framför dig - glasklart!

Du kan nästan känna lukterna  från den dagen redan nu, eller hur?
Och när du är där, när du har fixat slöade där målen då är det dags att fira. 
Men just nu gäller bara fokus.
Att lufta stenarna i din väg, en åt gången
Du landar på första plats, det vet vi ju bägge två.
Du kan det här.
Du är bättre än dina konkurrenter.
Släpp det negativa, uppfylls av det positiva.
Jag har din rygg, jag backar dig.

Du är stark.
Du är en vinnare.
Du kommer att fixa det.
Jag tror på Dig.

Kommentarer:

1 Frökenny :

Vilken härlig pepp inför veckan! Hoppas att din vecka blir bra 🙂

Svar: Tack, jag planerar att göra den bra om inte annat😉
Sara

2 Jennifer:

Jag älskar dina inlägg, de är så peppande!
Jag tror inte ens på mig själv nu för tiden..

3 Jennifer:

Jag älskar dina inlägg, de är så peppande!
Jag tror inte ens på mig själv nu för tiden..

Svar: Det låter inte bra alls, om du inte tror på dig hur ska du kunna bära dig själv framåt?
Försök se did själv från ur någon annans perspektiv, skulle du döma dig själv lika hårt då?
Sara

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så peppande inlägg, jag önskar att jag kunde känna precis detta men befinner mig i sorg och får helt enkelt ta att det just nu inte är något enkelt.

Svar: Ja, så är det ju tyvärr att livet bjuder på en hel del riktigt jobbiga stunder.
Sorg måste ju få ta den tid det tar innan vi kan resa oss igen.
Kram på dig
Sara

5 Hanna :

Så härligt pepp inför veckan. Har mkt att stå i så behövde verkligen några ord på vägen! Hopps du med får en bra vecka

Svar: Tack snälla, vi ser till att göra det till en bra vecka!
Sara

6 Jennysvardag:

Så bra söndagspepp inför en jobb vecka. Jag blev ännu mer peppad till att gå till jobbet efter att ha läst ditt inlägg :)

Svar: Så bra, tack! Efter VAB och sjukdomar är det alltid en skön känsla att komma tillbaka igen och få träffa lite människor.
Sara

7 Madde:

Man vet ju att det är så, men så svårt då man står mitt i något jobbigt.

Svar: Så klart det finns svåra stunder, vi skulle ju inte uppskatta livet lika mycket om det alltid vore lätt.
Sara

8 Annelie:

Härligt inlägg😊mycket bra ord att ta med sig på vägen ❤️

Svar: ❤️
Sara

9 Annelie:

Härligt inlägg😊mycket bra ord att ta med sig på vägen ❤️

10 Annelie:

Super bra inlägg ❤️Mycket tänkvärda ord

11 Moen:

Alltid lika inspirerande och peppande inlägg. Man mår alltid lika bra utav att läsa dina inlägg! :D

Svar: Vad glad det gör mig att höra. Världen behöver mer kärlek och glädje!
Sara

12 Moen:

Alltid lika inspirerande och peppande inlägg. Man mår alltid lika bra utav att läsa dina inlägg! :D

13 Moen:

Alltid lika inspirerande och peppande inlägg. Man mår alltid lika bra utav att läsa dina inlägg! :D

14 Melissaskywalkz:

Jag är sååå taggad på morgondagen, ska programmera 8h. Låter säkert hemskt för andra men jag gör verkligen det jag vill göra och det är så skönt!

Svar: Jag är så värdelös på att programmera att jag inte ens fixar basic eller c++. Däremot kommunikationsprogram fick jag nästa betyg i (antal år sen detta). Kan möjligen ha med adhd och intresse att göra?😂
Sara

15 Deveny:

Takk for de sterke ordene dine. Jeg har vært ute og reist. Har lagt ut et nytt innlegg i dag 😊

Svar: Det var skönt att se att du var tillbaka!
Sara

16 Fröken Rödlök :

Skola återigen och måste ta tag i omtentorna så behövde verkligen det här :)

Svar: Kör bara och när det är tungt så påminn dig om varför du gör det!
Sara

17 Fnulan:

Ja du pepp inför kommande vecka behövs verkligen... Det känns tungt redan innan den börjat-..
KRAM

Svar: Då kan det bara bli bättre ju! (Jaaa sjukt jobbigt positiv jag veeet)
Sara

18 Wifeey:

riktigt fint du har skrivit och du får en att tänka efter med din underbara text, riktigt bra pepp oxå i den

Svar: Tack
Sara

19 Wifeey:

riktigt fint du har skrivit och du får en att tänka efter med din underbara text, riktigt bra pepp oxå i den

20 charlottelinden.se:

Perfekt pepp inför en ny vecka! Det behövde jag :)

Svar: Kör ba köööööör!
Sara

21 Emma Engström:

Dina inlägg är för bra!!

Svar: Tack snälla
Sara

22 Emma Engström:

Dina inlägg är för bra!!

23 Amanda:

Tack för detta inlägg jag hoppas att jag får en bra start, måndagar brukar vara min sämsta dag. Men lite pepp från dig kanske den blir bättre :) kram

Svar: Klart vi vänder på det då SU ser måndagar som en bra dag att vara produktiva på!
Sara

24 Em:

Somnar med ett leende på läpparna och en troligt bra inställning inför nästa vecka. Tack!
Hoppas du rår en bra start på veckan :)

25 Em:

Somnar med ett leende på läpparna och en troligt bra inställning inför nästa vecka. Tack!
Hoppas du rår en bra start på veckan :)

Svar: Härligt att höra! Veckan är din, forma den till att bli precis vad du behöver!
Sara

26 Mirre:

ja söndagar brukar inte vara så roliga, men man får förslka peppa sig bäst det går, önskar dig en bra vecka

Kommentera här: