Awesome!

När du tittar dig i spegeln ikväll och möter din egen blick, kom ihåg att berömma dig själv ordentligt.
Berätta hur grymt bra den där som du ser är.
Hur du vet att hen har kämpat hela dagen för att göra det bästa av varje situation och hitta lösningar på eventuella problem som hen har stött på under dagen.
De misstag som kanske har skett, eller missförstånd är helt okej.
Du lärde dig något av dom så du kan släppa dom nu.

Beröm dig själv för varje person du har varit trevlig mot idag  och varje insikt du har fått.
Tacka dig själv för att du tänker vara lika awesome imorgon, för att du tänker ta för dig av livet även då.

Du är grym, det är ditt liv och du ÄR en vinnare.
Jag tror på dig.

Kommentarer:

1 carro:

Jag måste faktiskt erkänna att jag brukar stå framför spegeln och prata med mig själv.Tack för påminnelsen

Svar: Det är skitbra. Ingen annan coach känner dig bättre än vad du gör!
Sara

2 Jennysvardag:

Så bra kvällpeppning, det behövs ibland. Jag brukar oftast tänka varje kväll att jag gjord åtminstone en bra sak under dagen :)

Svar: Jag tror att du har gjort många bra saker, vi kan börja med att bara räkna alla andetag du tog för att klara dagen alls! Sedan alla andra saker som vi knappt tänker på så som att ätit, givit någon ett leende.. You are a mean machune!
Sara

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Jag borde verkligen bli bra på detta, jag är hundra procent skitdålig på att ge flicka i min spegel beröm. Jag ska bli bättre på det, och det kanske blir så nu när jag får hjälp :)

Svar: Det tycker jag och ärligt talat, du har gått igenom en hel del men står fortfarande upp det betyder att du är grym!
Sara

4 Michaela:

Du skriver helt fantastiskt och detta var något jag behövde höra idag❤

Svar: Tack vad snällt sagt ingen är gladare än jag om jag får någon att må lite bättre.
Sara

5 Pärla:

Tack för påminnelsen, det behövdes ikväll ❤️

Svar: <3 Tvivla inte, Så som du vill ha livet kan du få det.
Sara

6 Johanna:

Ååh du är så grym! Kom ihåg detta du också. Ta åt dig utav varje ord du skrivit. Fina du <3 tack! Precis vad jag behövde just nu. Kram<3

Svar: Du gör mig helt rörd här, tack snälla du!
Sara

7 Fröken Rödlök :

Hur kommer det sig att du valde starta en blogg åt detta hållet? Vart hittar du all positiv inspiration till inläggen? Du skriver väldigt bra!

Svar: Tack snälla. Under den tiden jag var fotbollstränare så insåg jag snabbt hur människor underpresterade pga deras negativa bild av sig själva. Den bilden hade de ju inte, om man ser kallt på det, skapat helt själva, utan de hade blivit visade av andra människor hur de uppfattades och sedan "adopterat" den åsikten själva. Efter att ha kämpat med de killarna och ha sett deras framsteg så kände jag att det här är ju vad jag vill jobba med. Efter att ha halkat in på andra jobb så tänkte jag att detta kan jag göra ändå.Kan jag ge någon annan en bättre dag så är det värt det..
Så föddes min blogg och varje dag så får jag mer och mer inspiration av människor jag möter i livet!
Sara

8 Chanelle:

Tack för dina inlägg! Är nöjd med mig själv idag för gick till gymmet, så tack för att du påminner mig att tacka mig själv :)

Svar: Du är grym! Så himla bra att investera i dig själv!
Sara

9 Fnulan:

Ja idag ska jag titta på mig själv med beundrande ögon och säga att jag har gjort det bästa av dagen och varit mitt bästa.
Kram och TACK för att du hjälper oss på rätt väg

Svar: Ja du var ju t.o.m ute och (ofrivilligt) sprintade det är inte illa pinkat alls ;)
Sara

10 Elisa:

Fina ord inför nattens sömn nu. Har bara gjort hälften av vad jag tänkt idag, men hälften är i alla fall dubbelt så mycket som inget. Och jag är lika awesome som alltid ändå. :)

Svar: Tänk vad trist om du hade gjort allt, då hade du ju inte haft energi till att njuta lika mkt av livet och dessutom har du något att sysselsätta dig med imorgon också ;)
Sara

11 charlottelinden.se:

Tack för dom fina orden! Jag sög åt mig som en svamp :)

Svar: ❤️
Sara

12 Denevigaresenären :

Nu har jag gjort det. Tyckte att jag hade väl förtjänat det. Tack för ditt peppande inlägg! 😊

Svar: Så klart du gjorde!Tack för att du tog dig tiden att läsa.
Sara

13 Kamilla:

Tänker som du att vi måste bli snällare mot och själva och ge oss beröm. Våga vara stolta när vi gör bra saker. Bra inlägg

Svar: Tack, och ja, hur ska vi annars kunna lära kommande generationer att lite på deras värde?
Sara

14 Katja:

Fasen vad bra, det ska jag banne mig göra!!!

Svar: Kör bara kööör!
Sara

15 Becka :

Så grymt bra skrivet! Du peppar verkligen en 😃 TACK!

Svar: I aim to please. Inget är omöjligt så kämpa på!
Sara

16 Snabela :

Vilket självförtroendedu har, önskar att jag hade det jag med.

Svar: Det är bara att börja jobba med dig själv, ett steg i taget. Vad är ditt största hinder?
Sara

17 Snabela :

Mitt största hider är nog modet att tro mig själv.

Svar: Okej har du själv en förklaring till varför det blivit så?
Sara

18 Johanna:

Tänk om man kunde vara så positiv hela dagarna🤣🤣🤣

Svar: Övning ger färdighet!
Sara

Kommentera här: