Gå din väg..

Minns ni förut när jag gav er något att visualisera för att förgylla er dag och fylla den med fler leenden än vanligt?

Jag tänkte att det är dags för en sån uppmaning igen men först kör vi en hederlig måndags-uppmaning eller hur?
Jag vill att du, framför spegeln så klart, berättar för dig själv att den här veckan är din, att saker kommer att gå din väg, att du kommer att klara av alla eventuella motgångar som du kan stöta på lika lätt som att du vore en mästare i häcklöpning, du kommer att flyga förbi dom även om du tvingas till viss ansträngning.

När du sen ska gå ut genom dörren så dansa ut genom den till den musik jag länkar dig här nere. Dansa som att ingen ser dig. Och som att det inte vore nog med det;
När du under dagen hamnar i en lokal med mer än sju personer i så vill jag att du tänker på sången igen och föreställer dig hur alla andra dansar till just den som om du hade hamnat i en musikvideo helt plötsligt!
Är du redo?
Då kör vi, voilà;



Kommentarer:

1 Jennysvardag:

Den uppmaningen behövs verkligen att göras igen. Man kan nog aldrig le för mycket. Bra uppmaning och pepp inför dagen

Svar: Ja kom ihåg hur värdefulla vi är!
Sara Stödberg

2 Sara:

Åh, vilken härlig måndags-uppmaning! Det var så längesen jag hörde den låten och det blev ju en liten skön start på morgonen såhär :D

Svar: Hoppas att du får en fantastisk dag!
Sara Stödberg

3 Sandra:

Jaaa, härlig måndagpepp. Vi är fantastiska, ny vecka, nya möjligher..nu kör vi fina Sara 👍👍

Svar: High-five på den!
Sara Stödberg

4 Snabela :

Vilken bra uppmaning. Denna ska jag testa, får hoppas att jag lyckas. :-)

Svar: Ja pröva på, en förlorar inget!
Sara Stödberg

5 Moa Larsson:

Men det var ju ÅR OCH DAR sedan man hörde den här låten! Har du något fiffigt arkiv någonstans? Tycker alltid du delar låtar man inte tänker på numera. Tack för fantastisk måndagspepp, jag behöver det lite extra idag ❤️

Svar: Skönt att se en kommentar från dig tänkte igår att det var längesen jag läste något från dig. Arkivet är i huvudet dessvärre, där är nästan alla minnen ackompanjerade av någon sång när de dyker upp😂
Sara Stödberg

6 Jenny:

Hhaha.. åh jag önskar att jag vågade... Men jag skäms när jag dansar i min ensamhet till och med.. haha.. har typ ingen taktkänsla alls och känner mig så som min mamma ser ut när hon dansar... hahahaha!!!

Men jag älskar låten!! Så peppig!!

Kram kram

Svar: Äh, du behöver bara tänja gränserna på komfortzonen lite, sååå dansa två steg bara ut genom dörren så har du kommit en bea bit på vägen😉
Sara Stödberg

7 Petra:

Åh, älskar detta inlägg behöver verkligen denna pepp då jag har en tuff vecka framför mig! Skulle behöva utöka dygnets timmar med ex antal tim för att hinna allt:-)
Kommer att dansa hela kvällen till Depeche Mode!!


Svar: Hoppas att du danade med ett leende på dina läppar!
Sara Stödberg

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Jag tillhör nog personerna just nu som inte ens orkar. Helt helt galet trött och slut just nu, har verkligen kört på med huvudet vid ytan och det känns. Jag får nog vänta till semestern :)

Svar: Jag går också lite som på sparlåga känns det som, eller som den där sista glöden innan elden dör ut helt.. Oh lord, ge mig energi och ork!
Sara Stödberg

9 josse:

Vilket härligt måndagspepp. Får köra det imorgonbitti 6.20 när jag ska cykla mot jobbet :)

10 Kamilla:

Härlig uppmaning men vet du vad det bästa var låten med Depeche. Jag var ett stort fans av dem förr. HAr faktiskt sett dem live vid fem tillfällen.

Svar: Jag hade en period när jag enbart lyssnade på dom lch på Kraftwerk
Sara Stödberg

Kommentera här: