En bloggerska..

Det finns så många olika bloggare därute och de tar upp helt olika ämnen och beroende på hur bra de skriver så kan plötsligt finna sig själv otroligt fascinerad över någons iakttagelse av hur betong blir till och hur det sedan ska komma till användning.
Okej just ett sådant inlägg har jag inte läst än utan det var mer för att få fram budskapet till er.

I vilket fall så vill jag idag tipsa er om Sandras härliga blogg. Om ni bläddrar tillbaka en del i hennes arkiv så kommer nog fler av er att finna hennes liv ganska intressant. Hur hon har gått ifrån att vara skadad av en tuff barndom till att idag öppet bjuda på sig själv, sitt familjeliv, hennes fibro och hennes dystymi bl.a.

Hon är osäker på sina egna förmågor att utföra saker men, i en del fall, så genomför hon dom ändå, social fobi får stå undan då hennes allt modigare sida kommer fram.
Här hittar du Sandras blogg



Kommentarer:

1 Hanna Karlsson:

Men så fint att du skriver ett inlägg om Sandra. Hennes blogg är helt fantastiskt bra och hon verkar vara en så himla gullig tjej. Skulle så gärna vilja träffa henne. Ja, alla i den här fantastiska gruppen som vi är med i. :-)

2 Evelina:

Vad kul med bloggtips! Ska kika in hos henne, låter så inspirerande med att hon utför trots alla hinder 🥰.

Hoppas du haft en fin helg 🥰

Svar: Hon är underbar så kika förbi där. Här har helgen bestått av småbarnsliv med inslag av renovering så väldigt lite tid för avkoppling men roligt ändå!
Sara Stödberg

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Visst skriver hon inspirerande, det är spännande att få ta del av hennes liv och allt hon både är med och med även tidigare upplevt :)

Svar: Ja, och så modig som vågar säga; Detta är jag!
Sara Stödberg

4 Amanda:

Jag tycker verkligen Sandra är en inspirerande människa och hon är så modig. Kan relatera till vissa saker hos henne då min barndom inte heller var den bästa. Men hon inspirerar en till att vara modig :)

Svar: Visst gör hon, och alltid så omtänksam!
Sara Stödberg

5 Sandra:

Men oh så rörd jag blir. Fina, fina du..vilka underbara ord. Tack snälla ❤❤ men jisses, nu grinar jag ❤ det var nog de absolut finaste orden jag någonsin kunnat få ❤

Svar: Jag hade aldrig gjort inlägget om jag inte ansåg att det stämde. Det skrevs för att Du är just Du❤️
Sara Stödberg

Kommentera här: