Investera smart!

Hur tänker du investera i dig själv idag? 
Hur tänker du lägga upp din torsdag för att kunna prestera för att uppnå dina mäl men också få till den där, ack så viktiga, återhämtningen?

Både du och jag vet vid det här laget att du är skapad för vinster i livet, på flera plan.
Utnyttjar du ditt fulla potential eller slösar du med det och lägger din energi på annat för att du är lite osäker inför resultatet?

Om du har haft det tungt i livet tidigare så är det förståeligt om man blir lite orolig när man är på väg att lyckas.
Men du, ta ett snack med den där rösten inom dig som säger att du nog inte klarar av det här eller det där, påpeka att du hör den men att du vet att den har fel.

Just du är ju designad för att bli en supermaskin som är helt ostoppbar.

Du fixar detta.
Du är modig.
Du kan.
Du är en vinnare.
Jag tror på Dig.

Kommentarer:

1 Jennysvardag:

Jag tänker investera i mig själv smart och få återhämtning i dag, nu när jag och sonen mår något bättre. Jag gillar verkligen dina texter för man får alltid en tankeställare :) fortsätt med det du gör

Svar: ❤️ Tack!
Sara

2 Melissaskywalkz:

Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra idag, har en uppgift jag är mindre motiverade till att göra hahah.

Svar: Så skönt när den är genomförd och du (förhoppningsvis) slipper den! Ta hand om sig
Sara

3 Elisa:

Idag tänkte jag prestera genom att inte prestera. ;) jag kommer nog inte göra så mycket och det har jag inget emot. :)

Svar: Man kan behöva ha sådana, kravlösa, dagar ibland så det är en solklar investering!
Sara

4 Hanna Karlsson:

Dagens investering i mig blir att åka till gymmet senare. Passar även på att njuta av en morgon i soffan och bara försöka varva ner.

5 Anonym:

Tack för peppen! Såklart borde man investera mer i sig själv men av någon konstig anledning hamnar jag alltid sist på den listan.

Svar: Det behöver ju inte vara något stort försök att öva upp den förmågan för alla är vi värda att känna oss uppskattade, även av oss själva!
Sara

6 Fröken Rödlök:

Jag borde äta frukost men av någon anledning skjuter jag på det. Dumt! Borde nog bara gå och ta någonting nu, just nu! Sen gäller det å ta en promenad under dagen och det tror jag nog att jag kommer göra - för jag vet att jag mår bra efteråt. Jag har ju en personlig utmaning som innebär att jag måste nå 150.000 steg senast 5 febr så för att nå mitt mål måste jag promenera lite idag också =)

Svar: Mål är bra att ha, jag hoppas att du petade i dig en ordentlig frukost för att ladda upp sen. Kram på dig
Sara

7 Chanelle:

Jag ska jobba idag vilket känns så tungt.. Så tack för bra morgonpepp! Ska försöka ha dina ord som ett mantra idag

Svar: Fina du, jag hoppas att du tog dig igenom dagen även om det säkert kändes motigt!
Sara

8 Emelie:

Jag har tränat idag vilket är ett sätt att investera i mig själv! 😊 nu känner jag mig redan piggare och gladare!

Svar: Bra, den tycker jag att vi kör en high-five på för det är allt annat än självklart att man kommer iväg!
Sara

9 Madde:

Min torsdag kommer bestå mkt om mig, är ledig och kommer spendera min dag på de sättet jag mår bra utav

10 Sandra:

Tack, just dessa ord behöver jag ❤ Jag tar åt mig, jag är en supermaskin ❤❤

Svar: ❤️ en godhjärtad sådan!
Sara

11 Amanda:

Även om rösten säger nej så tänker jag att jag kanske kommer ångra mig senare i livet. Så jag ger det en chans.

Svar: Bra! Den där rösten vi alla har med oss är så himla manipulativ. Berättar allt vi ”inte klarar” och hur ”dåliga” vi är bara för att den är rädd för nya mönster och upptäckter. Våga utmana den!
Sara

Kommentera här: