Aldrig bestämma sig!

Jobbig dag på jobbet idag? Några trilskandes människor som har gjort allt för att dra ner ditt humör eller kanske sådana som aldrig kan bestämma sig för hur de vill ha saker och ting?

Din partner kanske har varit lite grinigare än vanligt eller någon vän som tar allt du säger fel?
En tjurig busschaufför som, på ett eller annat sätt, har stört din dag, ditt flow?

Det är okej, Jag håller din rygg, du vet att jag kommer att göra vad jag kan för att muntra upp dig!
Jag skickar med en sång här och så kan du dansa vägen fram istället (kanske på vägen hem från jobbet?), även om inte allt stämmer så är ju refrängen rätt härlig trots allt. Alla surisar och dummisar kan förtjäna ett långfinger ibland, right?



Kommentarer:

1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Har haft migrän hela dagen så positiv är jag inte. Äntligen vänder det så känns väl lite bättre i alla fall :)

Svar: Håller tummarna för att migränen reser vidare imorgon!
Sara Stödberg

2 www.nouw.com/sannaevelyne:

Precis RÄTT pepp som jag behövde idag, tack!

3 Kathrinea:

åh älskar denna låten! Får så himla härliga vibbar av den :D

4 Kamilla:

Tack för den glada låten. Ibland behöver man lite extra pepp efter att man fått umgås med knäppskallar hela dagen

Svar: Ja knäppskallar är krävande, alldeles fööör krävande!
Sara Stödberg

5 Yela:

Åh den låten hade jag ju glömt, tack för påminnelsen! Riktigt bra att lyssna på när man är sur/irriterad! Hoppas du fått en fin start på veckan🌷

Svar: Allt blir vad man gör det till! <3
Sara Stödberg

6 Amanda:

Haft en bra tisdag min favoritdag är ju tisdagar haha men hoppas du har haft det bra😊

Svar: Underbart!
Sara Stödberg

7 Ullie:

har två snart tonårsbarn här som strular med skola o läxor ja är som ett lakan trött idag
tack för dina ord alltid
ja jag älskar snitt blommor eller ja blommor alltid får mej bli så glad

Svar: Man kan bli totalt slut av mindre än så! Försök påminna dig om att de är i en tuffdel av uppväxten och att även de mår dåligt av det,
Sara Stödberg

8 Sarah:

Här har det inte varit någon jobbig dag på jobbet :) Jag är på semester :)

9 Sandra:

Precis det jag behövde när gubbskrället till far är tillbaka i landet ❤

Svar: Åh hjärtat❤️
Sara Stödberg

Kommentera här: