Underbara Lördag.

Härliga, underbara Lördag, tack för idag.
Tack för alla vackra stjärnor, den härligt friska luften som fyller mina lungor föe varje andetag.
Tack fina Lördag föe att jag även idag har utmanat mina gränser och vänt de negativa tankar som har halkat i min väg till positiva.

Tack fantastiska Lördag för alla de älskade människor jag har fått prata med idag och för den goda mat jag har ätit.

Vi ses nästa vecka igen Lördag och då gör vi dagen, om möjligt, ännu bättre än idag.
Hej då ljuvliga Lördag, Super-Söndag väntar på mig!

Kommentarer:

1 Kamilla:

vilken härlig lördag du måste haft med alla de vackra ord om dagen.

Svar: Full i den galleria vi tänkte skaffa doppresenter i för morgondagen. Du vet så där mycket att man mår illa bara av att se parkeringskaoset? Men trots det stannade vi och åt där och shoppade. Jag avskyr överfyllda platser annars, speciellt att ha barn med där. Men istället för att vända så tänkte jag att det fick bli min utmaning för dagen. Och det gick ju utan problem även om jag har varit helt slut mentalt efter❤️
Sara

Kommentera här: