Möt Din Måndag!

Måndagsmorgon!
Inled den med att sjunga med i låtarna som spelas på radion i bilen.
Eller prova att le mot en främmande människa om du trängs med alla andra i en alltför varm t-banevagn vetja!
Vi ser fram mot en ny arbetsvecka som ska ta oss flera steg närmare de mål vi har satt upp för oss själva.
Du kanske har småbarn hemma?
Gör då vägen till förskolan lite roligare, sök upp "Lira lara loppan" på youtube eller Spotify och kör en galen dans på vägen.
Dagen är ju eran, veckan och månaden lika så.
Dagen blir det Du gör den till. För den som inte ser alla hinder som stoppklossar så kommer det att gå som på dans att ta sig runt dom när de uppenbarar sig.
Sen kommer du att kunna stå där, blicka tillbaka och säga med ett leende att du fixade det.

Du är bra.
Du kan.
Du är stark.
Du är en vinnare.
Jag tror på Dig.


Kommentarer:

1 Mirre:

Jag är hemma med min lilla tös, så vi får peppa varandra hon och jag så hoppas vi att hon piggnar till snabbt och vi andra inte blir sjuka

Svar: Stackars liten, jag håller både tummar och tår jag med för att alla andra klarar sig och att hon mår bättre riktigt snart igen!
Sara

2 Kamilla:

Sitter och försöker möta min måndag med en stor kaffe och en ostsmörgås. Var rädd om dig du med.

Svar: Hoppas att du njuter av kaffet, alla är värda en lugn morgonstund innan man sätter igång dagen på ”riktigt”.
Sara

Kommentera här: