Hittade du tillbaka?

Jag vet att jag provocerade dig med mitt förra inlägg.
Jag vet att du blev arg inuti och tyckte att jag inte förstod vad jag snackade om och att det minsann inte är så "bara" alla gånger.

Du har helt rätt, jag har inte levt ditt liv.
Men ibland behöver vi alla skakas om lite.
Få fram någon sorts aggression, ilska eller frustration som vi sen kan användasom en inre drivkraft.
Jag vill att du ikväll, i dina tankar, byter ut alla ord som rymmer minsta uns av tvivel mot ordet "ska".
Ikväll tänker vi inte "imorgon ska jag kanske försöka gå på en promenad" istället ränker vi "Imorgon ska jag ta en promenad".

Tänd ett ljus ikväll i höstmörkret.
Var stolt över dig själv, mys av tanken på att, oavsett vad du gjorde, så har du fixat ytterligare en dag.
Njut av allt du har att vara tacksam över.
Fokusera på det positiva hela vägen fram till sovdags.

Du är fantastisk.
Du är unik.
Du är värd att älskas.
Du är stark.
Du är en vi.nnare.
Jag tror på dig.

Kommentarer:

1 charlottelinden.se:

Tack för dom orden :) Dom matchade det jag tänkte på och skrev om i mitt senaste inlägg!

Svar: Ja jag läste precis ditt inlägg. Tänk bara på att inte glömma bort dig själv när du lägger så mycket tid på andra. Du är viktig!
Sara

2 Deveny:

Takk skal du ha. Jeg lever på pvertid og jeg vet å nytte hvert eneste minutt på dagen.

Tusen takk for den flotte kommentaren inne hos meg. Jeg forsøker å forklare hva jeg mener og det er hyggelig at du klarer å oppfatte min ord og mine beskrivelser. Tusen takk snille, jeg blir så motivert.

Svar: ❤️❤️❤️
Sara

3 Mirre:

Tack för de peppande orden <3

Svar: ❤️ Tack själv för att du tittade förbi.
Sara

4 Fru Elversson:

Alltså dina inlägg inspirerar mig, hur kommer du på allt? Man börjar verkligen tänka till. Så grym du är!! <3

Svar: Tack snälla du för dina fina ord. Jag har sett alldeles för många människor få omkring och underskatta sig själva alldeles för länge.
Sara

5 Kamilla:

Jag har tänt mitt lilla ljus här på bordet bredvid mig. Jag är ganska nöjd med min dag som började ganska surt. Kram på dig

Svar: Så skönt att den vände till något bättre.
Det är så skönt när man i får den där stunden för sig själv att reflektera över dagen och kommer fram till att den blev helt okej!
Sara

6 Jennifer:

Bra pepp! Därför jag gillar att titta in hos dig :)
Jag tittar in oftare än vad jag kommenterar så du vet :D

Svar: Det uppskattas verkligen, du är mer än välkommen!
Sara

Kommentera här: