Fredagsplanering

Något att fundera över så här på kvöllen är vem du tänker vara imorgon, sista kontorsdagen på veckan.
En del människor går "all-in" då för att de inte vill ha saker liggandes, väntandes, på måndag morgon. Andra har någonstans, mentalt, tagit helg redan innan de kom till jobbet fredag morgon.
 
Se till att du gör det mesta, utifrån dina förutsättningar, för att vara så nära dina mål som du kan i slutet op dagen,
 
Imorgon kommer det att bli en bra dag, det är ju du som styr den!

Du är en vinnare.
Jag tror på Dig.

Kommentarer:

1 Kamilla:

Imorgon ska jag vara min bästa jag. Heja oss imorgon👍🏻

Svar: Jag tillhör lätt #teamdig så heja oss!
Sara

2 charlottelinden.se:

Jag skall nog försöka köra på det förstnämnda alternativet imorgon. Tycker att det är SÅ mycket skönare att ta helg och kunna slappa med gott samvete utan att ha någonting som gnager i bakhuvudet :)

Svar: Känner igen det, man måste dock vara lite återhållsam ibland så att man inte överpresterar fööör mycket, man ska hålla psykiskt också 😉
Sara

3 Johanna:

Ska verkligen försöka vara mitt bästa jag !!

Svar: Du kommer att få en underbar dag!
Sara

Kommentera här: